Tuesday, March 15, 2011

Dalam 1minggu aku accident 2kali!

Tak tau ar aku nie pembonceng motosikal yang macam mana. Dalam seminggu jew 2 kali aku jatuh moto.

kejadian pertama berlaku pada hari ahad minggu lepas dan kejadian kedua berlaku hari isnin semalam....


Luka yang lama pon masih tak pulih lagi...


Dah ada luka baru...

Makayah?? memang kena tadah telinga ar dengar diaorang marah.. tapi dia marah sebab dia sayang aku... aku tau tu.. 

Mak aku cakap
"tak payah lagi bawak moto!!"
ayah aku cakap
"mu nie pandai tak bawak moto?" 
P/s: dlam hati aku, aku kata macm nie "aku akan blajar bwak moto smpai aku mati..."

7 comments:

adwafarahin said...

len kali bw moto elok2 ok!
:)

Jefry said...

ok.. tq

s y a f i r a said...

funny la u nie :)

Jefry said...

syafira: tq..huhuhu

s y a f i r a said...

hehe.. tq plak.. lain kali bwk moto hati2 ya.. ngee~
msty xde lesen ni.. kan3.. hehehe

Jefry said...

dah ade laa... 'L' hahaha

s y a f i r a said...

hehee... ble nk P?
L nt xbole bwk awex awk laa.. hee~
klw ad awex kt blakang, confirm awk xjatuh.. ngee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...