Friday, April 8, 2011

Aku hampir menjadi gila

Niat ku bermula untuk membuat persembahan untuk hari guru bagi kelas aku. Perbincangan demi perbincangan membawa kata sepakat iaitu membuat coral speaking. Yang membuat aku nak hampir jadi gila ialah

1. Tari Diri..
Peghhhhhh..........Sii dia nie pada awalnya nak buat persembahan 'Nasyid'

Group nasyid kami ; mutiara
heeeeeee

yang menjadi masalahnya persembahan ini melibatkan satu kelas(21orang). tak kan nasyid sampai 21orang tak kea gila tuu???( x best arr rancng sekelas tapi ada yg tarik diri)

2. Main-main
Aku tak lah marah sangat pasal nie, sebab ape? sebab aku ada senjata...

hahahahahaha... Ini adalah Kapur..

Patahkan kapur ini menjadi cebisan-cebisan yang bisa dibaling dengan berkesan. hahahaha!

3. Masa!!!!!!!
Yang nie membuatkan aku tido,makan,minum,belajar,mandi semuanya tak jadi!!PASAL NIE JUGA AKU LAMBAT UPDATE BLOG AKU NIE!!...

tanpa diduga teacher telah memilih kami menjadi wakil sekolah bagi pertandingan corul speaking!
YAHOOOOOOOOOo!!!!!!!!!
bukan main gembira lagi wei!!! wakil sekolah sape tak nak...
Tapi......
Kami hanya ada 6 hari lagi nak hafal skrip yang berdepa tuu!!
Cuba bayangkan... 


Aku hanya mampu untuk memintak pendapat-pendapat kawan aku, terutama Syahir sebab aku ase dia yang paling matang dan bijak nak buat keputusan. Dan dia kata
"Aku OK jew..."
Dan aku tetap teruskan walaupun banyak yang sudah berbunyi nak tarik diri. Huh' hanya tuhan jew yang tahu perasaan aku macam mane. Pergi aku mencari teacher untuk memintak peraturan-peraturan coral speaking yang dijalankan itu, alangkah gembiranya apabila aku terbaca:

"Only for form1 to form4"
P/s: Peristiwa nie menyebabkan aku sedar bahawa aku juga Manusia Biasa.. 
'the best is yet to come' -butterfingers-



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...