Saturday, February 19, 2011

Keadilan Yang Memusnahkan



Hampa, marah, sedih, bahlul, bingung, bengang, benggap,  BEN 10!!!


Ceritanya bermula apabila aku melihat adik saudara aku berebut nak main game handphone mak dia, ini muka budak-budak WANTED ni.[JIKA DAPAT TANGKAP AKU KASI 50$ CASH]


Intan Sarafika.
dan
Intan Sarafiza.

Aku pun baik hati laa bagi pinjam handphone aq kat Si Intan Sarafiza ni, lagipon aku tak sanggup mendengar budak-budak ni nangis.... lepas tu diorang pon membawa hala tuju masing-masing sambil memegang handphone di tangan.. Aku rasa aman seketika dan AKU !!!!!!!!!!

Dan aku tertidor..........
                                                         
Sedar jew dari tidor, aku apa lagi... Pergi dapur ar menambah tenaga..hahahaha... Baru jew nak makan Mak aku jerit hanphone aku ada kat dalam besen bilik air.. @#@%##%$^&$&*%*^*(*(*(&%&@#@!!!! 

Hancur hati kuu...

6 comments:

A.s.t.i.n.a said...

Intan!! comeyynyerr..

ala 3310 tu pulak jatuh.. dah takde jual tau skg.. siann..

.: iEyLa :. said...

huhu..mau nye xbengang..hehe

Jefry said...

Astina: gmbr hp 2, gmbr hiasan jew laa..hihihihi... garu kepale jew laa nengok bdk2 nie... (-_-")

Ieyla: memeng bengang gile!!.. bnyak kenangan aku bersama hp 2... nak jew tambak mati bdk2 nie..kakakakaka

Fairosza said...

huh abes apa citer tpon tu..sempat hntr icu x?dpt diselamatkan?hehe

Jefry said...

Fairosza: keypad rosak.. x de duit de nak antar icu...T_T

suri solehah said...

hehe..kesian pun ada ..lucupun ada..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...